Cumpărăm, ne bucurăm, alergăm după o promoție dintr-un capăt al orașului în altul să găsim trei produse la preț de două, cinci produse și o șapcă. Colecționăm bilete, capace, etichete pentru a beneficia de reduceri. Cu alte cuvinte, muncim pentru a avea șansa să cumpărăm un produs la un preț redus!
Citește și : Apă… Știi ce tip de apă consumi ?
Consider că marketingul de tipul acesta a atins limitele acceptabile. În ritmul acesta, o să ne facă să ne rugăm să ne dea voie să cumpărăm. Acum doar muncim, cumpărăm, cumpărăm, cumpărăm… pentru a aduna puncte și de a ne permite să cumpărăm o geantă de voiaj, o tigaie, un cablu pentru încărcat telefonul și tot felul de lucruri inutile pe care, de cele mai multe ori, le găsim la același preț, fără așa-zisa promoție.
Ar trebui să fim mai atenți și să sancționăm astfel de promoții sau, mai bine zis, presupuse promoții.
Citește și : Semnăm , dar citim înainte ?
Vă voi arăta câteva imagini cu aceste promoții năucitoare, șocante. ‘Stop! Acum, doar acum, super ofertă, mega ofertă‘… și mai stiu eu cum…
Nu uita! Ești cetățean european și ai drepturi! Ia atitudine! Contactează-ne prin e-mail la reclamatii@protectia-consumatorilor.ro sau telefonic, apelând 021-9615*
Citește și : A venit sezonul în care putem cumpăra și consuma fructe și legume românești
Sorin Mierlea – Președinte InfoCons
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , avand Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66, mail : secretariat@infocons.ro