Trebuie să facem o procură, un contract de vânzare-cumpărare sau alte documente și avem nevoie de un notar.

Cum alegem? Mergem la notarul cel mai apropiat? Nimeni nu ne poate obliga să apelăm la un notar asa-zis `agreat`, o practică a unor bănci, ceea ce nu este nici legal, nici moral.

Citește și : Cum alegi avocatul ?

Putem consulta tabloul notarilor din localitatea respectivă și să mergem la doi, trei notari, pentru a negocia anumite costuri. Putem plăti doar prin cont bancar sau prin card, iar dacă nu acceptă decât plata cash, să ne punem o intrebare: De ce?

Dacă suntem nemulțumiți de serviciile notariale, de atitudine sau de orice problemă legată de activitate sau cabinet, apelați cu încredere, gratuit, la InfoCons.

Citește și : Semnăm , dar citim înainte ?

Am lansat primul Centru de Consiliere, Informare și Soluționare în Domeniul Serviciilor Notariale, 021-9615*. Apelați direct la secțiunea de reclamații din site-ul InfoCons sau direct din aplicația InfoCons la reclamatii@protectia-consumatorilor.ro.

Ia atitudine! Ai drepturi, nu te lăsa furat!

Fii cu o9atitudine!

 

Sorin Mierlea – Președinte InfoCons

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , avand Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66, mail : secretariat@infocons.ro